Minta maaf dari hujung ramut.. sampai hujung kaki..

Dear Ar,
Aku minta maaf sgt lau aku bt sakit hati mg.. aku minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.. aku tahu aku jahat.. aku rindu mg Ar... Rindu sgt2.. Tuhan je tahu betapa rindunya aku dkt mg.. aku syg sgt mg Ar.. ntah tahap ke brape pun aku tak tahu.. yg pnting aku syg mg.. skali ag aku minta maaf.. tika ni aku menangis.. Ar.. maaf kan aku.. aku takut esk2 aku da tkde tk sempat nk mntak maaf.. lau mg mrh sgt skt aq.. mrh la Ar.. maki la aku.. tenking la.. aku trima.. sbb 6ty lau aku da tkde.. aku tkleh nk dgr semua tu dah.. jujur aq ckp ni.. :')  tapi, lau mg rse aku terlalu melampau.. smpai mg tkleh maaf kn aku.. tpe la.. aku reda.. aku tahu aku jahat.. Mg baik Ar.. pemurah.. comel.. tolong aku.. sdikit pun aku tak menyesal kenal dgn mg.. Maaf kn aku kalau aku tkde bila mg perlukn.. maaf lau aku tkde bila mg sedih.. maaf lau aku tkde mse mg gmbire.. maaf lau aku tkde bila mg susah.. aku kwn tk gune.. aku tahu tu.. aku pun thu mg mmg dah menyampah sgt dkt aku ni.. tpela.. :') andainya mg fhm perasaan aku tika ni..? hmm., tpe la Tuhan je tahu btape sedih nye aku hilang seorg kawan mcm mg.. Forgive me Ar.. maybe.. mg ade kwn lbih baik dri aku.. yg tk lupe kt kwn dia.. yg tk unfrenz kwn dia.. hhmmm.. Forgive me.. most luv u.. <3

No comments:

Post a Comment